Commerciële binnendienst Retail – Lauwe

HR Flux - Strategic Recruitment & HR Services
Home  >  Commerciële binnendienst Retail – Lauwe

Introductie


Als medewerker van het Sales-Team RETAIL ben jij samen met een andere collega een belangrijk aanspreekpunt voor onze klanten en werk je nauw samen zowel met de vertegenwoordigers van de afdeling alsook met de Sales Manager en diverse interne diensten. Bij de start wordt een opleiding “in-house” voorzien.

Organisatie

De Witte Lietaer International Textiles (www.dwl.be ) met vestigingen in België (Lauwe) en Turkije, is een gerenommeerd textielbedrijf, gespecialiseerd in hoogwaardig huislinnen. Vanuit de hoofdzetel heeft het bedrijf meer dan een eeuw (sinds 1898) succesvolle geschiedenis opgebouwd, zowel in de retail-, de contract-, als de ‘premium’ markt. Bedrijven uit de grootdistributie, linnenspeciaalzaken, grote internationale hotelketens, wasserijen, prestigieuze projecten, horecazaken en talrijke bedrijven doen een beroep op De Witte Lietaer voor haar professionele dienstverlening en kwalitatieve producten. Om het Sales Departement RETAIL dat in volle groei is te versterken, zoeken we een Commerciële binnendienst Retail.


Functie

Commercieel

  • Telefonisch en per mail klanten te woord staan en info verschaffen inzake prijzen, leveringen, voorraden & verzorgen van after sales
  • Algemene ondersteuning vertegenwoordigers en sales manager. In staat zijn mee te denken, te anticiperen en zelf met voorstellen te komen
  • Ontevreden consumenten op een vlotte manier verder helpen, A-merk waardig Administratief


Administratief

  • In overleg maken van offertes, orderinbreng, opvolging van bestellingen en leveringen
  • Opvolging van enkele interessante online klanten
  • Opvolging van de export manager met focus Duitsland
  • Mee aansturen en optimaliseren van de interne processen van eigen webshops
  • Nauwe contacten met logistiek, aankoop, marketing en R&D-afdeling
  • Opvolging aankomst goederen & eventuele aanpassing leveringstermijnen naar klanten
  • Beperkte analyse van klanten (soort producten, omzet, prijzen) op vraag van sales manager & vertegenwoordigers
  • Algemene administratieve taken
  • Klantendossiers bijhouden
  • Mee aansturen en optimaliseren van de interne processen van eigen webshops

Functie-eisen

  • Bach/ Master Diploma Talen/ Handelswetenschappen/ of gelijkgesteld door ervaring
  • Talenkennis: Nederlands, Frans, Duits
  • Administratief sterk maar tegelijk ook commercieel bewust
  • Zin voor initiatief en bereidheid om bij te leren
  • Gestructureerd in aanpak, matuur en stressbestendig
  • “Team spirit” dragen wij hoog in het vaandel

Aanbod

  • Een bediendencontract 5/5
  • Naast een marktconform salaris, ook extralegale voordelen
  • Je komt terecht in een afdeling in volle groei. Hierdoor krijg je de mogelijkheid om aan
  • veel uitdagende en boeiende projecten mee te werken.
  • Meedenken wordt ten zeerste gewaardeerd!


Sollicitatie

Mail dan vandaag nog jouw CV naar info@hrflux.be met vermelding van deze functie.

Je mag rekenen op een discrete behandeling van jouw kandidatuur!

Deze vacature wordt exclusief door HR Flux behandeld.

In afwachting van jou reactie.




Solliciteren
Niet onmiddellijk een passende vacature gevonden?