Introductie
VANDAELE MACHINERY, gelegen te Oostrozebeke, is reeds decennialang dé specialist inzake grondverzetmachines en stroomgroepen voor de bouw, industrie en landbouw. Voor hun hoofdmerk JCB zijn zij de grootste verdeler in de Benelux. Naast de verkoop met een op-en-top service (inclusief herstellingen en onderhoud) is het tevens mogelijk om via Vandaele Rental de machines te huren. Dit familiebedrijf, opgericht in 1966, telt op groepsniveau een 50-tal enthousiaste werknemers en jaarlijks wordt een omzet van 25 miljoen euro behaald.
Omwille van nakende pensionering kijkt men enthousiast uit naar een nieuwe toffe collega:
Technisch medewerker Parts
Technisch-administratief talent
Functie
Je komt terecht in een team van 4 warehouse medewerkers waarbij jij als onderdelenspecialist voor onze divisie grondverzetmachines ter ondersteuning werkt van onze eigen werkplaats. Dit houdt onder meer in:
- Voorbereiding van orders (opzoeken filters, wisselstukken of andere benodigdheden) en de bestelling en opvolging hiervan bij onze leveranciers.
- Optimaliseren en up-to-date houden van onze voorraden, zowel via ons ERP-systeem (real-time bijwerken inkomende en uitgaande onderdelen) alsook ervoor zorgen dat voorraaditems in ons magazijn steeds correct en efficiënt worden opgeslagen.
- Ontvangst en controle van binnenkomende bestellingen alsook het garanderen van een overzichtelijke en georganiseerde werkomgeving.
Kortom, een vrij gevarieerde functie waarbij je zowel telefonisch als per mail talloze contacten onderhoudt zowel intern (werkplaats,…) als extern (leveranciers,…) Je rapporteert aan de Purchase Manager.
Functie-eisen
- Je genoot bij voorkeur een technische opleiding (bvb. mechanica, elektro- of automechanica,…) en kan idealiter enkele jaren relevante werkervaring voorleggen.
- Je werkt georganiseerd en getuigt van een sterke nauwkeurigheid op administratief vlak.
- Je beschikt over een klantgerichte attitude en goede communicatie vaardigheden.
- Je bent stressbestendig en stelt je teamgericht op naar collega’s toe.
- Goede computervaardigheden zijn een must.
Aanbod
- Je voelt je goed in een no-nonsense familiale KMO-omgeving met een warme, informele sfeer en korte communicatielijnen.
- De mogelijkheid om zelf initiatieven te nemen en zo mee impact te hebben op onze organisatie.
- Een aantrekkelijke, marktconforme verloning met o.a. ecocheques, hospitalisatieverzekering en 9 ADV dagen.
- We investeren in onze mensen. Je krijgt de nodige interne begeleiding gedurende de inloopperiode die van jou een krak in het vak zullen maken.
Sollicitatie
Geïnteresseerd? Mail dan vandaag nog jouw CV naar info@hrflux.be met vermelding van deze functie.
Je mag rekenen op een discrete behandeling van jouw kandidatuur!
Deze vacature wordt exclusief door HR Flux behandeld.
In afwachting van jouw reactie.